- 0
- 0
Замовити дзвінок
Дякую за запит!
Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.
Вход
Регистрация
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки.
Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:
Список товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, затверджений Постановою №172 Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів ».
Перелік товарів, що не підлягають поверненню/обміну:
Якщо Ваш товар належної якості зі списку вище, ми на жаль, не зможемо оформити обмін або повернення.
Обмін або повернення в Інтернет-магазині Xalatti
Для обміну або повернення товарів з інших груп які не входять до переліку товарів, що не підлягають поверненню/обміну, переконайтеся, що дотримані всі умови для процедури повернення (обміну) (відповідно до Закону «Про захист прав споживачів»):
Ми обміняємо куплений товар або повернемо гроші в наступних випадках:
Заводський брак
Якщо ви виявили брак, повідомте нам і не користуйтеся цим виробом. При наявності ідентичного, ми обміняємо бракований товар без зайвих питань протягом декількох днів. Або повернемо гроші, якщо такого товару не виявиться на складі.
Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», оплатити доставку товару повинен покупець. Але в разі браку ми візьмемо на себе витрати з доставки товару в одну сторону.
Помилка з нашого боку
Якщо ви отримали товар який не відповідає замовленням, відразу ж повідомте нам. Переконливе прохання не розкривати упаковку і не користуватися таким виробом.
По можливості, ми обміняємо товар або повернемо гроші. Всі витрати за пересилку в цьому випадку, візьмемо на себе.
Для здійснення повернення або обміну зв'яжіться з менеджером інтернет-магазину Xalatti. Номери телефонів Ви можете знайти в розділі «Контакти».
Обмін або повернення в Роздрібних магазинах Xalatti
Для обміну або повернення товарів з інших груп які не входять до переліку товарів, що не підлягають поверненню/обміну, переконайтеся, що дотримані всі умови для процедури повернення (обміну) (відповідно до Закону «Про захист прав споживачів»):